Ile kosztuje reklama na samochodzie?

4 października, 2021

Samochód firmowy można łatwo zamienić w nośnik reklamy. Wystarczy zlecić oklejenie go, w całości lub w części, grafiką z logo lub nazwą firmy. Wielu przedsiębiorców zastanawia się jednak, ile takie rozwiązanie może kosztować. Dowiedz się, na czym polega oklejanie aut i jaka jest jego cena.

Reklama na samochód – co to?

Napisy i grafiki na autach to popularny sposób na reklamę outdoorową. Oklejone mogą być m.in. takie pojazdy, jak:

  • samochody osobowe,
  • samochody dostawcze,
  • autobusy, przyczepy,
  • vany.

Możliwe jest pokrycie ich w całości folią ze zwracającym uwagę wzorem lub wykorzystanie pojedynczych naklejek. Rozwiązanie to sprawdza się zarówno w przypadku samochodów prywatnych, jak i firmowych flot.

Reklama na auto – czy warto?

Ten rodzaj reklamowania się w przestrzeni publicznej z pewnością niesie ze sobą wiele korzyści. Główną zaletą tego rozwiązania jest mobilność komunikatu umieszczonego na pojeździe. Pozwala to dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zwiększać świadomość swojej firmy wśród lokalnych mieszkańców. Dobrze wykonany, ciekawy projekt przyciąga uwagę uczestników ruchu drogowego i wzbudza ich ciekawość. Estetyczna lub humorystyczna reklama może wzbudzić pozytywne emocje, które później wpływają na decyzje zakupowe.

Ile kosztuje reklama na szybę samochodu?

Cena reklamy na pojeździe zależy w dużej mierze od zastosowanej metody produkcji. W Happy Island korzystamy z nowoczesnych, sprawdzonych rozwiązań technologicznych. Produkowane przez nas naklejki na samochody powstają z użyciem drukarek HP Latex. Pozwalają one na drukowanie wysokiej rozdzielczości grafik na folii. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości barwników charakteryzują się one żywymi, intensywnymi kolorami. Ponadto rozwiązanie to umożliwia natychmiastowe laminowanie pojazdu, dzięki czemu czas wykonania projektu jest skrócony do minimum.

Poza nowoczesnym sprzętem do drukowania folii dysponujemy także przyrządami, które pozwalają na jej przycięcie bez ryzyka uszkodzenia lakieru. Dbamy także o odpowiednie warunki klejenia, które zapewniają gładką powierzchnię, a także o kompetencje naszych pracowników. Wszystkie usługi wykonujemy z największą starannością i precyzją.

Ile kosztuje reklama na samochodzie osobowym?

Cena reklamy na samochodzie osobowym jest zależna przede wszystkim od wielkości naklejki. Zastosowanie pojedynczych liter i kształtów jest zdecydowanie mniej kosztownym rozwiązaniem, niż pokrycie całego pojazdu folią. W przypadku samochodów osobowych ceny zaczynają się już od kilkuset złotych. Jednak projekt, który obejmuje także szyby pojazdu, będzie już znacznie droższy.

Ile kosztuje reklama na samochodzie dostawczym?

Samochody dostawcze stanowią doskonały nośnik reklam. Mogą one być z nich widoczne podczas wykonywania zleceń i kontaktów z klientami. Dodatkowo duża powierzchnia pojazdu pozwala na umieszczenie na nim bardziej rozbudowanej grafiki, niż w przypadku auta osobowego. Jednak cena takiego rozwiązania także jest większa.

Co wpływa na koszt reklamy na samochodzie?

Ponieważ każdy projekt jest inny i specjalnie dopasowany do potrzeb klienta, ceny finalnego produktu także się między sobą różnią. Jakie czynniki mają zatem wpływ na finalny koszt?

  • Rodzaj folii – na niektórych lakierach można położyć tańsze materiały, inne natomiast wymagają wyższej jakości.
  • Ilość materiałów – projekty, które wymagają wydrukowania wielkoformatowych naklejek, są droższe.
  • Zaprojektowanie grafiki – jeśli klient nie ma gotowego wzoru, który chce umieścić na aucie, jesteśmy w stanie przygotować oryginalną i ciekawą reklamę.

Jeśli masz pomysł, pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy fachową wiedzą i postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.

Koszt oklejenia auta – reklama z Happy Island

W Happy Island podchodzimy profesjonalnie do każdego zlecenia. Projektując reklamy samochodowe, bierzemy pod uwagę wiele kwestii. Każdy element karoserii, zagięcie blachy czy łączenie drzwi ma wpływ na finalny wygląd projektu. Staramy się patrzeć na reklamę oczami odbiorcy. Bierzemy pod uwagę, jak potencjalny klient będzie patrzył na auto – czy na autostradzie, czy stojąc w korku w mieście. Takie całościowe spojrzenie na proces projektowy, w którym grafik współpracuje z działem produkcji, pozwala nam dostarczać najwyższej jakości rozwiązania, które są estetyczne i skuteczne.