Warunki gwarancji
13 kwietnia, 2023
- Udzielamy rocznej gwarancji na wyprodukowane przez nas produkty – gwarancja rozpatrywana jest na zasadzie rękojmi.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych na wyprodukowanych przez nas elementach.
- Gwarancja nie obejmuje naprawy produktów uszkodzonych w wyniku: wichur, burz i innego tego typu zjawisk losowych. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych wadliwą siecią energetyczną, instalacją budynku czy modyfikacją osprzętu elektrycznego.
- Roczna gwarancja obejmuje wykonany przez nas montaż.
- Na produkty montowane samodzielnie lub przez firmy zewnętrzne udzielona gwarancja dotyczy jedynie elementów elektrycznych produktów.
- W swoich produktach stosujemy elementy elektryczne takie jak zasilacze czy oświetlenie led, na które udzielamy 3-letniej gwarancji.
- Reklamację należy zgłosić na adres mailowy: made@happyisland.pl, a każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis oraz zdjęcia niezgodności lub zaistniałych uszkodzeń.
- Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godziny 16:00.
- Każde zgłoszenie gwarancyjne rozpatrujemy indywidualnie w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia i potwierdzenia jego wpływu.
- Warunkiem udzielenia gwarancji jest podpisany przez obydwie strony protokół odbioru zamówieni.
- W nietypowych sytuacjach możemy poprosić o przesłanie reklamowanego produktu w celu dokonania szczegółowych oględzin.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za treści oraz jakość plików graficznych przesyłanych do realizacji.
- W przypadku reklamacji ponosimy odpowiedzialność do wysokości kwoty realizowanego zamówienia. Nie uwzględniamy odszkodowań za utracone korzyści, nieuzyskane korzyści lub wszelkie inne postacie szkody pośredniej.
- Wyprodukowane przez nas elementy robimy jak najlepiej, tak abyś nie musiał korzystać z powyższych wytycznych.