Warunki sprzedaży

  1. Przed wyceną każdej realizacji postaramy się jak najlepiej poznać Twoje potrzeby i doradzimy jaki produkt będzie dla Ciebie idealny.
  2. Po ustaleniu wstępnych szczegółów zamówienia przygotujemy koncepcję produktu oraz proponowanego rodzaju montażu.
  3. Przedstawimy kilka wariantów elementów specyfikacji realizacji. Oczywiście wskażemy naszych faworytów, ale zostawimy Ci wolną rękę w ostatecznej decyzji.
  4. Na pokładzie naszej firmy mamy ekipę montażową z wieloletnim doświadczeniem, więc nie musisz się przejmować tą częścią realizacji zamówienia. Przyjedziemy w dowolne miejsce z odpowiednim sprzętem i zadbamy o solidny i estetyczny montaż. Jeżeli chciałbyś jednak wykonać instalację produktu na własną rękę to jest taka możliwość.
  5. Razem z kalkulacją zlecenia otrzymasz termin jego realizacji. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie.
  6. Potrzebujesz realizacji z montażem na już? Wykonujemy również realizacje ekspresowe!
  7. Po akceptacji oferty otrzymasz proformę z prośbą o opłacenie 60% wartości zamówienia.
  8. Realizacja zamówienia odbędzie się w ustalonym wcześniej terminie. Dostarczymy produkt pozbawiony jakichkolwiek wad oraz zadbamy o efekt WOW.
  9. Złożyłeś zamówienie, ale w międzyczasie wpadłeś na inny pomysł? Oczywiście możemy wprowadzić zmiany po potwierdzeniu przyjęcia zlecenia, jednak może to wpłynąć na cenę oraz pierwotnie ustalony termin realizacji.
  10. Po wykonanej realizacji otrzymasz fakturę rozliczeniową oraz protokół odbioru zamówienia. To bardzo ważny dokument, dlatego odłóż go w bezpieczne miejsce.
  11. Podoba Ci się jakiś produkt, ale nie wiesz czym dokładnie jest? Mijałeś na ulicy ciekawą realizację i na swoim budynku chciałbyś podobną? Wyślij nam zdjęcia na adres: made@happyisland.pl a na pewno nasi specjaliści podpowiedzą co możemy z tym zrobić.
  12. Chcesz zamówić realizacje, ale nie jesteś pewien czy pliki, które posiadasz są dobrze przygotowane? Skontaktuj się z nami, a na pewno nasz dział projektowy rozwieje wszystkie wątpliwości.
  13. Nie mamy obowiązku wychwytywania błędów w wysłanych plikach (np. literówki), nie mniej jednak robimy wszystko by takie błędy wyłapać. Po zauważeniu błędu nasz dział projektowy może zająć się poprawkami, ale pamiętaj, że może to wpłynąć na termin realizacji całego zamówienia. Znaczne poprawki w plikach mogą skutkować dodatkowymi opłatami, ale o wszystkim oczywiście wcześniej poinformujemy.
  14. W przypadku braku dostarczenia wszystkich materiałów potrzebnych do realizacji w ustalonym terminie czas oczekiwania na produkt może ulec wydłużeniu.
  15. Złożenie zamówienia oznacza akceptację powyższych warunków.